• Aktuality
  • Informace pro klienty v dnešní době, aneb jsme zde stále (bezpečně) pro vás, stále (bezpečně) fungujeme
Informace pro klienty v dnešní době, aneb jsme zde stále (bezpečně) pro vás, stále (bezpečně) fungujeme

Informace pro klienty v dnešní době, aneb jsme zde stále (bezpečně) pro vás, stále (bezpečně) fungujeme

22. 10. 2020

V aktuálně ne zcela přehledné době, kdy řada obyvatel neví, co platí, co neplatí, co se může či nemůže, jsme se rozhodli vás informovat o všem podstatném v našem provozu.

Má FINEP otevřeno?

ANO, máme otevřeno, standardně fungujeme. I v dnešní složité době jsme nadále připraveni vám poskytnout osobní profesionální servis při nákupu nové nemovitosti.

 

Chcete se setkat osobně? A jaká jsou pravidla?

Jsme si vědomi toho, že dnes každý dbá především na svou bezpečnost a chce minimalizovat čas trávený mimo „svou bezpečnostní ulitu“. Proto jsme pro bezpečný (a především také bezproblémový) osobní kontakt s vámi rozšířili naše kontaktní místo v přízemí Lannova paláce (sídla společnosti FINEP). To splňuje všechny doporučované podmínky pro bezpečné setkání se v dnešní komplikované době. Daný prostor je prostřednictvím naší společnosti pravidelně dezinfikovaný, naprosto bezpečný (např. mezi klientem a zaměstnancem je bezpečností štít) pro nutný osobní kontakt. A jdeme až do takových detailů, jakými je např. i ta skutečnost, že pro podpisy jednotlivých smluv nebo listin využíváme pouze jednorázové psací potřeby.

Kontakty a informace o naší otevírací době.

 

Přesto ale chcete řešit věci raději z pohodlí domova?

Samozřejmě, i na to jsme připraveni. Již od jara letošního roku mohou naši klienti využívat službu e-Setkání , která umožňuje vzdálenou prezentaci našich projektů a bytů klientům online prostřednictvím sdílené webové aplikace. V něm obchodník osobně provádí klienta materiály o novém bytě tak, jako kdyby byli spolu ve fyzickém kontaktu v klientském centru. Díky e-Setkání tak máte zajištěn kompletní osobní servis a služby a naši obchodníci jsou vám plně k dispozici prostřednictvím online světa.

Více o naší službě e-Setkání.

 

Co podpisy smluv, předání podkladů, atd., musím za vámi do firmy? Aneb máme pro vás novinku – firemního kurýra!

Ano, můžete a vše opět vyřídíme bezpečně v přízemí Lannova paláce, které je k tomu nově přizpůsobeno. Nebo můžete využít naší nové služby pro „bezkontaktní komunikaci“ a to ve formě  našeho firemního kurýra. Kurýra a využití jeho „bezkontaktních“ služeb si lze domluvit prostřednictvím našich obchodníků.

Naši obchodníci nadále fungují a jsou vám plně k dispozici jak na telefonních číslech, tak i na emailech. Cokoli potřebujete vyřešit, tak neváhejte a obraťte se na ně.

 

Jak nyní funguje interiérové studio a klientské změny?

Opět standardně a jsme vám k dispozici jak na telefonech, emailech, tak i v případě nutného osobního setkání v bezpečném, pravidelně dezinfikovaném prostoru interiérového studia v přízemí Lannova paláce. I naši klienti interiérového studia mohou využít služeb našeho firemního kurýra (viz výše). Nemusíte se bát, neuteče vám tak žádný termín a vše, co potřebujete, je vám k dispozici. Stačí tedy jen kontaktovat naše obchodníky nebo interiérové poradce a domluvit si schůzku.

 

Funguje služba e-Setkání i pro služby interiérových poradců u klientských změn?

Ano, funguje. Stačí se jen s vaším interiérovým poradcem spojit a domluvit si termín a čas, kdy se prostřednictvím služby e-Setkání potkáte.

Naši interiéroví poradci nadále fungují a jsou vám plně k dispozici jak na telefonních číslech, tak i na emailech. Cokoli potřebujete vyřešit, tak neváhejte a obraťte se na ně.

Naše kontakty a informace o naší otevírací době.

 

Napsat zprávu

Zanechte nám prosím své údaje, abychom vás mohli kontaktovat.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR